onsdag 1 december 2010

Christmas is coming, slowly..

Jag har verkligen problem med att hitta julklappar detta år, i vanliga fall brukar jag ha bra ideér men dom verkar ha blivit glömda någonstans.. Har dock bestämt mig för att bara köpa åt min familj och sen till restan av släkten får jag gå ihop med mamma och pappa så då behöver jag inte betala (a) ojoj va elakt det där lät men jag sparar faktiskt hellre mina pengar till annat. Känner att jag inte har så mycket att skriva idag men det är för att det inte har hänt så mycket. Skulle dock ta av mig mina byxor ikväll och så började det göra jätte ont mellan brösten så det blir att fara till sjukhuset imorgon till dialysen och spola mina fina slangar som går till hjärtat och se om det blir bättre annars vet jag inte vad dom ska hitta på. Blir nog smärtstillande men jag hoppas då inte att dom lägger in mig igen! Känns som att man precis börjat komma sig på fötterna igen och så ska nå jävla skit slangar förstöra allt? Ne hoppas det hjälper när dom spolar.

För övrigt så var det planerat att vi skulle ha klassfest på lördag men vi får ju se hur det blir men den saken. "Kocken" hade annat den skulle på så det blir nog under jullovet ist.. för dom som har jullov vill säga! Lite tråkigt utan skola men ändå skönt på många sätt. Men iaf.. På fredag blir det att vara hemma här i grillkåtan och grilla med en massa fina människor, kanske man för första gången på 4månader smakar på en liten lättöl eller cider? Får se om jag vågar. Vet som inte hur jag reagerar med alla mediciner men läkarn sa då att det borde gå rätt bra iaf. Ända som kan bli är att jag kanske måste springa och kissa ganska ofta och sen att jag kan börja må väldigt dåligt men det är ju skillnad från person till person så vi får se hur jag reagerar. Skönt att vara hemma när man ska pröva sig på det ialla fall! :)

Ja herregud nu blev det skrivet lite mer än planerat. Satt dock och kollade igenom massa bilder idag sen förut och det finns ju tider man verkligen saknar! Puss och godnatt! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar