torsdag 16 december 2010

Forgive me!

Förlåt om jag varit jätte dålig på att skriva men jag har helt glömt bort det.. :s Förra veckan på fredagen fick jag iaf besök av Petter och Mattias och sedan följde jag med dom till Överkalix för att spendera en natt där och det gick bara bra, hade tänkt stanna till på Söndag men en natt räckte till att börja med och det var absolut jätte roligt att träffa alla underbara igen och alla var verkligen jätte gulliga! :) Sen under veckan har jag försökt köpa klart lite julklappar och nu har jag typ bara två stycken kvar, skönt är ju det! :) Idag har jag varit på skolan och kollat julshow med klassen och sen blev det stan med syster och handla dop present till våran lilla ängel/tremänning Wilma <3 som ska döpas i Överkalix nu på Söndag och innan det blir det att fara förbi Junior och gratta honom lite i förskott eftersom att han fyller 20år nu på Måndag! :)

Ikväll blir det nog en tidig kväll för mig. Ska se lite tv och sen ska jag sova för det väntar dialys för mig imorgon på morgon. Sen när jag kommer hem ska jag nog kolla igenom min garderob för att se vad man ska ha på sig på Söndag! :) Nå väl, nu ska jag lägga bort datorn. Puss godnatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar