tisdag 7 december 2010

I was joking!

Det är ju inte imorgon jag har dialys det är på torsdag.. man haalå? Man kan ju inte alltid hålla koll på dagarna. Men kom på det eftersom att det typ var igår jag hade dialys och det kändes ut att vara lite nära in på varandra. Nå väl, har inte så mycket att skriva ikväll. Sandra har varit förbi med mille och det var trevlig. Vi flummade oss som vanligt kan man väl säga. Imorgon ska jag fara dit när hon typ vaknar kring 9 kanske? Bara för sällskapets skull och för bullarna hon bakade i förrgår ;) mums! Sen funderar jag starkt på att fara förbi Farmor och Farfar en snabbis också imorgon. Känns som att man inte träffat dom på ett tag plus att dom ringde ju faktisk idag när jag var på Look. Kanske man får fram om dom behöver någonting speciellt som man sedan kan köpa dom i julklapp :)

Jag och mamma kom på idag att vi kanske ska fara till sthlm när det är mellandagsrea (om jag orkar) .. men det skulle faktiskt vara roligt! Om det nu blir så att vi far så har jag en stor uppgift innan och det är att rensa min garderob ordentlig! Men man tänker ju alltid.. "nå men den här kanske kommer till användning någon gång" men inte blir det ju så! Så nu ska den hur som helst rensas!


Jo jag köpte ju en till tröja idag på gina.. Men den jag köpte var hel svart och inte prickig som den på bilden! Tyckte den var som bra eftersom att den döljer slangarna jag har på halsen plus slangarna som hänger. Ett mycket bra köp enligt mig själv. Men nu är det fan köp stopp för fröken Larsson! Nå nu har jag inte så mycket mer att dela med mig av idag, höres imorgon, puss godnatt gott folk! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar