onsdag 22 december 2010

a day in town!

Hade ganska tråkigt idag så jag bestämde mig för att fara in till stan, smsade med madde samtidigt så då for jag dit efter att jag hade hämtat ut mina linser och kollade in deras lägenhet och var social och pratade om lite allt möjligt med henne och annalena medan vi väntade på att hennes kusin Rebecka skulle komma med bussen från Piteå. Sedan när hon hade kommit så gick vi till stan och kollade lite och sen träffade jag även Clarissa och hennes halva familj :) Sen var det bara att fortsätta kolla lite.. hittade som ingenting speciellt. En ögonskugga till julafton typ.. sen träffade vi även Isabell.M var ett bra tag sen man träffat henne hann dock inte prata så länge eftersom att jag inte ville missa min buss hem :)


Hade dock en väldigt trevlig dag idag med Madelene, känns verkligen skönt att man har fått tillbaka sin vän igen <3 Guuud, jag vet inte vad jag skulle göra om vi blev ovänner igen.. skulle nog inte orka med det en gång till, att mista henne var värre än att bli sårad av en kille och det vet nog alla hur det känns och hur man mår då.. Nåväl, nu ska jag städa i rummet lite, inte för att det är så stökigt men ska be pappa bära upp dammsugarn och skurhinken iaf och sen skulle Lisa komma förbi ett tag och vara lite social :) Ne nu är det bara sätta igång innan man somnar.. Pusshejs :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar