lördag 25 december 2010

Tråkigt, tråkigt!

Julen är verkligen mysig! men det går över så fort. Önska den kunde vara i några dagar till! :) Nå iaf så hade jag inte önskat mig nå men jag fíck massa bra saker iaf, är riktigt nöjd må jag säga, min familj är verkligen underbar och hur jag älskar dom! :) Har inte så mycket att skriva just nu men tänkte iaf lägga upp lite bilder på det jag fick igår.












Sen fick jag även en bok av min syster där hon skrivit ner massa saker vi gjort tillsammans och sen hade hon lagt in nå bilder i den och mer skoter kläder, en dammsugare 2-i-1, nå fina ljus saker jag ska hänga upp på väggen, sängkläder, pengar, mer presentkort, en kenza ring, mys kläder och massa fina saker, orkar inte skriva upp nå mer nu :) Film nästa, imorgon blir det stan och sen kommer Sandra och Johan hit och käkar middag med oss och sen skulle vi spela nå spel.. mycket trevligt! :) Puss godnatt gott folk :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar