måndag 6 december 2010

and now it's time to sleep ...

Vill vekligen sova men det går typ inte så jag tänkte skriva några rader här under tiden. Idag har jag inte alls gjort mycket, ringde och fick mig en tid till Look redan imorgon och sen har jag varit på dialys och sen varit hemma. Imorgon blir det som sagt att fara till Look, fick tid klockan halv 10. Sendan hade jag tänkt gå till swedbank och hämta ut lite pengar. Inte för att jag är i behov av det men jag måste hämta ut det innan dom där papprena går ut. Sen hade jag nog tänkt gå förbi Tiimari och köpa mig lite små pyssel så man kan sitta hemma och göra nå julkort i brist på annat och för att jag är som ett litet barn som älskar att pyssla helt enkelt! :) Och när jag lik väl är på stan så kanske man skulle kolla på lite julklappar så man kanske blir klar med det någon gång! Tänker inte dra ut på det mer nu så man måste stressa i sista sekunden.. och nu blev jag tvär trött så godnatt, skriver mer imorgon! Pusspuss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar