söndag 5 december 2010

Looking forward to a new week!

Helgen i sig har varit väldigt rolig, det bästa hände nog på Fredag och ni vet nog alla varför jag tycker det. Tack än en gång för lunchen Madelene och sen tack till alla som kom hit på kvällen och grillade med oss, det var verkligen trevligt! :)



Idag (söndag) har jag varit på stan och inhandlat mig en ny tröja från gina. Ska köpa en likadan sedan fast en vit. Sen ska jag nog inte köpa kläder på ett tag! Eller jag ska nog inhandla en klänning till nyår men det är så svårt att hitta en som skymmer halsen.. Men sen ska jag faktiskt inte köpa nå mer fören det blir mellandagsrea.. inte ens beställa billiga kläder från internet! :) Det enda jag vet att jag ska köpa nu är Julklappar till mina nära och kära, men det är så fruktansvärt svårt att komma på vad man ska köpa. Nå väl nu ska jag gå och kolla beck med resten av familjen (mamma och pontus). Imorgon blir det att ringa Look på morgon och boka tid, och hur jag har längtat efter det! Klockan 14.00 kommer taxin och hämtar mig till dialysen. Sen kommer även pappa hem natten till Tisdag.. har saknat honom! :) Pusshejs :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar