fredag 3 december 2010

a stone fell from my heart today..

Vaknade ganska så tidigt idag så det var bara att börja göra sig klar då eftersom att jag skulle och luncha med madelene, sagt och gjort! Kring 12 kom underbaringen och hämtade mig. Tog bara någon sekund när jag hade satte mig i bilen gett henne en kram så brast tårarna fram från oss båda två. Kan nog säga att det var både ledsna tårar och glada tårar som kom. Men jag insåg verkligen hur mycket jag har saknat henne. Kan ju säga till er som inte vet så har vi inte umgåts på flera månader, knappt pratat med varandra och vi har varit bästa vänner sen vi var små så då kanske ni förstår varför jag är så glad att vi är vänner igen. Ialla fall så for vi och åt på Sub&co. blev att äta den gamla hedliga ost och skink smörgåsen med en cola till och söt som hon var så bjöd hon på det så nu blir hon tvungen att komma och äta med mig någon fler gång så jag kan bjuda tillbaka! :) Hur som helst fanns väldigt mycket att prata om och jag försökte förklara allt så bra jag bara kunde men förstår om hon blev lite fövirrad för det är så fruktansvärt mycket som hänt. Madelene... Jag älskar dig och kommer finnas där för dig, tack för idag det var verkligen underbart att få vara med dig igen. Du har alltid betytt oerhört mycket för mig och du kommer alltid göra det! Nu ska vi fixa det här tillsammans för jag vill inte vara "utan" dig längre. Du är en underbar person och vi har många sidor att fylla nu i den "svarta boken" ! Stenen som ditt namn stod på föll från mitt hjärta idag och har blivit en ros som nu är sytt fast igen för att stanna där för alltid! Älskar dig, forever and ever! <3


Nu har jag ialla fall lagt mig till sängs, blev en väldigt lyckad dag idag till 100% !! Grillningen ikväll var trevlig. Vissa for lite tidigt men jag, gw, jonte och junior har suttit och surrat tills nyss då när jonte och gurra for. Och eftersom att Junior kom och överraskade mig ikväll så var det lika bra att han stannade här för att sova. Imorgon har jag dock lovat honom att följa med till biltema innan han måste till överkalix igen. Sen vet jag absolut inte vad jag ska göra men var lite sugen på att kanske fara och kolla lite på stan om man törs :) Nå väl ska sova nu, skriver imorgon. Puss och godnatt sötisar :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar