torsdag 2 december 2010

Forever and always!

Torsdag idag, varit till hudmottagningen imorse och sen direkt efter det blev det dialys i några timmar och sen for jag och mamma förbi Look i stan och skulle boka tid men det blir att fara dit på måndag morgon och boka tid istället. Sen var det meningen att jag skulle fara ut med Madelene ett tag och prata lite, var ett tag sen och kan förstå om folk inte riktigt förstått allt som hänt mig nu på senaste tiden men jag kan säga att jag har faktiskt inte själv hunnit förstå allt. Men iaf så blev det inte av idag, blir att äta lunch med min saknade brud imorgon istället :) Ser verkligen fram emot det!

På kvällen är det planerat att lite släktingar och några vänner till dom ska komma hit kring 6 och då ska vi grilla i grillkåtan och kanske ta sig en liten cider och sen blir det att mysa i soffan framför idol med alla :) Lördagen är dock inte planerad riktigt än men jag kan ju säga att jag verkligen längtar tills nästa vecka! Kan tyvärr inte säga varför men jag blir så glad bara av att tänka på det! :D

miss everything we had, there would always be you and me.. love and miss you sweetie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar