måndag 29 november 2010

Svårt att sova ..

Dialys imorgon och taxin hämtar mig strax efter 07.00, ligger som och funderar om man kanske ska svänga förbi gina på vägen hem ifall om mamma hämtar mig från sjukan. Om jag orkar vill säga, brukar inte alltid må så bra efter dialysen.. men vi ser ju. Men jag kände så starkt för att köpa mig nya kläder och eftersom att jag har en massa presentkort sen jag fyllde år så kanske man ska böjra utnyttja dom lite? :) För övrigt har dagen varit väldigt lugn. Har legat och sett film med bror och sen har jag bara sovit för det mesta.

Till helgen är det dock planer för klass fest med dom man gick med från 3-9an får se om man orkar fara med det skulle då vara roligt i alla fall. Antar att allt folk ska ut sedan efter vi har ätit och sånt men det tror jag dock att jag skippar! Som sagt, känner mig inte alls redo att träffa en massa folk än. Men vi ser ju, jag behöver ju inte bestämma mig än så :)

Ne nu ska jag göra ett försök och sova, upp tidigt imorgon. Puss godnatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar