måndag 22 november 2010

Hejhej .

Helgen har lugn och skön, har dock varit ute med jonte och gurra en snabbis igår och det var då fruktansvärt trevligt. Träffade även Nathalie så vi snackade om lite allt möjligt :) Kan ju säga att det var så himla skönt att få komma ut efter drygt 3 månader. Men kände även att man inte riktigt var redo att träffa så många än, känner att man kommer bli lite ut tittad. Nå väl jag får jobba på det. Folk måste ju ändå förstå varför man ser ut som man gör i nu läget och sen kan jag ju inte gömma mig resten av livet :p men jag säger då bara en sak.. snälla! om ni undrar någonting uti vad som hänt .. kom snälla och fråga mig ist för att sprida en massa ryckten om vad ni tror , folk kan verkligen hitta på en massa hemska saker har jag märkt.

Nå väl , i veckan har jag inte planerat nå speciellt. Förutom på fredag för då blir det hel dag på sjukhuset. Inhalation, spolning av slangarna (CVKn och CDKn), röntga hjärta och lungor och sen blir det att ta spruta i magen. Huvva för den där sprutan säger jag då bara .. Ja nu blir det att sova för min del iaf, men innan det så vill jag tacka alla som finns här för mig varje dag och hjälper mig att fortsätta kämpa. Ni är guld värda! Självklart är det vissa man saknar men ja.. vad ska man göra? :) Skulle bara vara roligt att få hitta på nå nu medan man är piggare för stunden. Ne nu säger vi godnatt! Puss på er alla :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar