onsdag 16 februari 2011

Lovely

Ligger i sängen just nu och mitt huvud bara spränger.. Men får skylla mig själv eftersom att jag vaknade och tog medicinerna alldelens försent idag. Hade även tänkt fara till skolan idag men blev inte så, får bli på fredag istället då jag även ska vara med sötisen Natalie också :) blir att ta en kopp kaffe efter skolan och sen får vi se vad som händer. Troligtvis att vi skulle fara hem till henne och mysa på.
*
Imorgon fyller Johan år så då blir det att fara hem till sis och gratta honom. Men jag och mamma har som inte riktigt kommit på vad vi ska köpa till honom men det fixar sig imorgon men först är det dialys på morgon som gäller.. :/ I veckan ska jag även fara och kolla på min bäbi igen, så fruktansvärt söt.. Vill ha nu!
*
Eftersom att jag ändå är hemma så mycket nu för tiden så vill jag komma på någonting att göra men jag har som redan gjort allt som behövs.. golven glänser och inte en enda dammråtta någonstans och garderoben är helt iordning.. till och med i färgordning och tro mig.. då har man inte haft mycket att göra! Ne kanske man skulle beställa hem lite roliga hundgrejer nu och kolla på nå fint till syster som också fyller år snart! :) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar