tisdag 8 februari 2011

En månda och fem dagar

Hej, ja nu är det bara drygt en månad kvar tills jag får hämta hem sötnosen! I söndags var jag, mamma och Pontus och kollade på dom små underbara valparna och alla är ju så fruktansvärt söta så det blir svårt att välja en när man vill ta hem allihopa :) Men jag tror faktiskt jag vet vilken jag vill ha. Ska dock bli roligt att fara dit om typ två veckor då dom har börjat röra sig mer och då ser man ju även mer hur dom är blyg, vild eller någonstans där emellan. Det finns ju vissa saker som är säkert iaf.. Jag vill ha en hane och den ska helst vara en tre färgad liten söt sak! :) Ne nu ska jag inte hålla på att kära ner mig för mycket för då längtar jag bara mer och då gå tiden bara ännu mer långsamt än vad den redan gör... så nu ska jag gå och se lite tv med mamma och pontus bara dom kan komma hem någon gång. Puss:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar