lördag 19 februari 2011

19 februari

Kom på att jag skulle lägga upp bild på mitt rum som jag är ganska nöjd med nu. Sidan där soffan står fick tyvärr inte komma med.. hade visst lite kläder på den ;p


vet inte om det syns.. men ovanför sängen har jag en svart hylla som dessa snygga ljus+hållare står på (dom väger typ ton..) plus den turkosa vasen. Sen har vi även stoppat dit spottar som är väldigt bra att ha på kvällen när man ska ligga med datorn i famnen och mysa.

Här har vi en liten del av ena sidan av rummet med hundbädden på golvet, samt hyllan på väggen mitt emot mellan fönstrena. Sen även den fina lampan som står längst ner i hyllan. :) Så, det var en liten del av mitt rum. Kanske har tråkigt imorgon så då kanske det kommer bilder på min mysiga walkin closet + rummet där jag ska bygga ut den ;) Nu är jag trötter så godnatt med er! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar