fredag 18 februari 2011

18/2

blev ingen skola för mig idag heller mitt huvud håller på att sprängas.. pigg är jag dock, har sovit sen 5tiden igår till 9-10 imorse efterom var så fruktansvärt slut efter dialysen. Att jag vill bli fri den där maskinen.. hellst igår! och eftersom att jag sov hela dagen igår så blir det att fara å gratta Johan idag istället :)
*
Jag vet att jag sa att jag skulle kolla om jag hittade nå fint till syster på internet.. tyvärr så gjorde jag inte det. Hittade dock något väldigt fint till mig själv, någonting som både mamma och mormor tyckte passade perfekt till mig, så ska he ut en bild på den när den kommit :) Lite elakt men nog kommer jag hitta någonting fint till henne också.
*
Blir dock inte att fara å kolla på sötisarna i veckan eftersom att det är så kallt så jag får plåga mig själv lite granna och så far vi dit på måndag istället direkt efter dialysen :) Sen på tisdag blir det att göra en såndär kontrast grej igen för att se hur "bra" mina njurar funkar. Hoppas, hoppas, hoppas att det blivit bättre!! Sist var det bara 16% .. 16% av 100% är ingenting, så nu håller jag verkligen tummarna för mig själv! Sen direkt efter den där kontrastgrejen som tar ca 4timmar så ska jag och göra ett konditionstest.. räknar inte med att det är bra eftersom att jag varit säng liggandes i 2-3månader..
*
Nåväl.. nu ska jag lägga in lite gamla bilder på facebook eftersom att jag hittat mitt gamla USB-minne ;) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar