söndag 18 mars 2012

Helgen..

Kan börja med torsdagen shoppade för fullt och spenderade kvällen med en gammal vän som jag inte träffat på ett tag så vi satt och prata om lite allt möjligt.

Fredag tog jag det mest bara lugnt och sen kom Sara ner och hjälpte mig lite granna med en sak och sen gick jag och la mig, var jätte trött.

Lördag färgade jag håret och sen drog jag till madde när jag hade gjort mig klar där vi tog ett glas vitt och sen kom fredrik dit och vi tre drog till Saras 20års fest. Efter det drog vi till Allstar där man träffade allt och alla i stort sätt.

Idag blev jag bjuden på grillat till lunch av vikko och jag kan ju säga att han vet hur man bränner mat! ;p Efter det drog vi på hockeyn och sen godishuset. Nu ligger jag och försöker nöta lite till provet imorgon och jag fattar nada! Tror inte någon i klassen fattar så jävla mycket.

Imorgon blir det skolan och sen besök om jag nu inte ska sitta där till halv 10 på kvällen. Godnatt sötisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar