måndag 12 mars 2012

why would this happen?

Har suttit på skolan i drygt 12 timmar idag. For hem kring 5 och då var det tänkt att jag och madde skulle fara till allstar och käka middag och se på hockey men det sket sig. Men det kommer fler gånger! :) Iaf så for jag tillbaka till skolan kring 7 och har suttit där till 21.30 och hann göra klart halva överdelen till balklänningen.

Har även suttit idag och tänkte lite på vad som hände ihelgen,

tror jag ska börja ta det lite lugna och inte göra förhastade saker.

Har ju även träffat mina gamla godingar (notviks grabbarna) två helger i rad som man varit till Övik med för några år sen. Ser fram emot många fler helgen med dom :)

Imorgon blir det skola på min lediga dag och sen kanske man drar en fika på stan med Madicken. Lite senare på kvällen blir det att fara till Elina och fixa lite grejor! :) Nu ska jag sova, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar