tisdag 13 mars 2012

13 mars

Var på skolan idag en snabbis och fixade till lite med balklänningen sen efter det blev de stan med Madelene så det var raka vägen till gina som vanligt. Skulle ändå kolla om dom hade fått in dom nya shortsen och det hadde dom! Men shortsen var inte upp packade än så jag fick se lite söt ut och packa upp den storleken jag skulle ha! :) Är ett par svart höga shorts med knappar på. La även undan dom blå och sa till Malin att när dom andra två färgerna kommer in får hon lägga undan dom också till mig :)

Efter det träffade vi Hampus och Frida som vi även gick och fikade med på BO's och surrade om allt möljigt. Speciellt om hur jävla mycket folk kan gå och snacka för minsta lilla grej man gör helt sinnes sjukt va folk måste ha lite att göra. Om inte annat måste det ju bara vara så att folk är avundsjuk. Kanske människorna i lule skulle bry sig om sitt egna liv till att börja med innan dom ska börja bry sig om andras. Vi går ju förhelvete inte i lågstadiet längre! Väx nu upp..

Iaf efter staden blev det att gå hem till Madde där vi som vanligt satte oss och nörda vid varsin dator och sen började vi prata om vad vi ska göra när hon fyller 20. Vi satt även med varsin telefon i handen och ringde runt lite till olika lokaler i lule och kollade vad det skulle kosta och hyra. Sen kring 19 tiden for jag hem och nu ligger jag i sängen och ska se två oth avsnitt som jag laddat hem och sen blir det nog att städa rummet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar