söndag 11 mars 2012

Halloj!

Kanske är dags att börja blogga igen i brist på annat? Kan ju börja med helgen.

Fredag var jag på fast hos syster och Johan, for dit kring 10 och sen ett litet tag efter kom Madde och Andre å sällskapade med oss. Kring 12 for vi till allstar och där träffa man som vanligt en hel del människor. Klockan närmade sig 3 så jag och Markus tog bussen till Hahlin där vi 3 efterfestade. 2h sömn är allt man fick den natten men trevligt var det iaf ;)

Lördag kom mamma och hämtade mig kring 10 tiden och sen var de bara göra sig klar för hockeyn som jag drog med mig camilla på så då blev de någon öl där. Efter det fick jag åka med Sebbe, Nagander och Tony hem. Blev att slänga i sig mat och sen kom Beckman och hämtade mig och vi drog ett gäng till Vikko.

Kring 11-12 tiden for vi till Allstar och sen började äventyren igen. Ids inte berätta så mycket om det men de sluta iaf med att jag och Emma NK for till Statoil och käkade lite och sen var det raka vägen hem till sängen!! Har dock bara sovit till 8 då man gick upp och tog medicinerna och sen somna jag igen och vaknade klockan 1.

Min helg var helt fantastiskt rolig. Blir att vila lite nu och sen en sväng med skotern innan solen går ner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar