fredag 7 september 2012

Spådom!

Var hos en spåtant imorse och redan när jag kom dit så var min farfar där och hade väntat där på mig (han gick bort i december) Han hade som sagt väntat mig där och man kan ju inte annat än att brista ut i gråt samtidigt som man blir väldigt glad. Det var så mycket han sa och han började från när jag var 5år och gick framåt i tiden. Han kom ihåg när jag var 5år när min syster och kusin skulle sova hos farmor och farfar och jag blev jätte ledsen för att inte jag fick det.

Han berätta att han hade visat sig för mig och att jag har sätt det och det har jag också men det är ju ingenting jag vågat berättat till någon annan än min familj för vem skulle mer ha trott på det?
Farfar hade även funnis vid min sida när jag tog studenten och han hade sätt vad jag hade tatuerat in på benet som minne till honom. Att jag var hans lilla prinsessa och då brast det verkligen för mig.


Han berättade att han tyckte jag var stark som en björn efter allt jag gått igenom på sjukhuset och att jag kommer hamna på ett vitt sjukhus igen och gå igenom samma sak och ligga med en maskin på höger sida om mig och läkare som har uppsyn över mig hela tiden och skriver ner en massa siffror som maskinen visar. Men det är ingenting jag ska vänta på för det kommer bara bryta ner mig ännu mer, sen sa han även att om han hade levt hade han gjort allt han för att göra mig frisk igen och att jag bara skulle veta hur vacker jag blivit och att jag kommer bli ännu vackrare när jag blir äldre.

Han skulle även ta bort mina sovsvårigheter som jag fick efter att han gick bort och sen frågade tanten om jag kände nå.. Just vid de tillfället sprängdes mitt huvud och jag tror fan aldrig jag haft den värken i huvudet förut.. Jag hoppas verkligen det funkar för i vanliga fall ligger jag vaken till fyra varje natt och väntar på att han ska visa sig för mig igen som han gjorde drygt två dagar efter att han hade gått bort. Oavsett vad så kommer han alltid finnas i mig och jag älskar & saknar honom så enormt jävla mycket <3 font="font">


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar