torsdag 13 september 2012

Happis 12/9

Igår blev jag och madde upphämtade av Jhulle kring 5-6 tiden och då bar det av mot Haparanda.
När vi väl kom fram till happis så fick vi oss en runt tur runt allt och fick se vart alla bodde sen efter det drog vi hem till Jhulle och var där ett tag i väntan på att folket skulle duscha och göra sig klar.

Efter drygt 2 timmar tog vi taxi till challe som även fyllde år igår och där det även blev en hel del skämt, skratt och för mycke sprit! Inte nog med det.. kring 12? drog vi till Finland på någon krog där vi fortsatte hälla i oss sprit och shottar. Sen efter krogen åkte vi runt i Beckan och Halltus van och pysslade med lite annat? Frågan är ju vad vi gjorde? haha Sen drog iaf jag och b hem till honom och jag tror jag har ett litet minne av att vi kollade film och gick vi och la oss.

Dagen där på kändes det som att jag inte hade fått en blund under hela natten. Vakna upp och var jätte bakis.. hela jag skakade så jag tvingade Jhulle att komma med pizza till mig. Allt blev så mycket bättre när man hade fått i sig lite mat. Sen vare bara att klä på sig och sen fara ut med vanen till challe en snabbis och sen tog vi bussen hem.

Dagen i sig har varit en aning tung men det är väl sånt man får räkna med och skylla sig själv för.
Det var då en fruktansvärt rolig dag och jag skulle absolut göra om det igen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar