måndag 26 juli 2010

underbart!

Hur jag har haft det roligt i överkalix den senaste tiden! Massa underbara personer som man haft det roligt med hela dagarna ;) Och lika roligt är det att höra vad (du) säger om en hela tiden. Men du vet.. jag får veta allt! ;) Så sluta nu snacka för du tjänar då ingenting på det och jag bryr mig inte ett skit. Du vet vem du är ;) Sitt du och säg att jag inte är bra för vissa personer men vem var det egentligen som sårade vem? Du gjorde bort dig helt och försök inte få det att låta som att det är mig de är fel på! :)

Nå förra veckan? for hem i onsdags och sen åkte jag upp på torsdagen igen. Gjort massa bus med en massa folk, grillat och bara haft det allmänt mysigt. Varit och fiskat med Daniel och Clarissa och sen har jag varit med junior en hel del och sen har anton kommit och varit med oss lite här och var. Sen har vi varit lite folk hos junior och sett nå komedi filmer och hur vi har skrattat! Sen har vi inte gjort så mycket mer. Bara snurrat runt i bränna och sen for jag hem till lule igår. Fick även ett väldigt gulligt meddelande i helgen på facebook av en viss person från ökx, men ska nog inte säga för mycket för då börjar de väl snackas om det också.. som sagt.. jag ska väl sätta på hela kommun enligt vissa?. ;) Haha jag är inte som dig! :)

Nå nu ska jag fortsätta vara trevlig med syster och anna :) pusshejs!<3

sötis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar