lördag 10 juli 2010

Lördag!

Igår hände inte så mycket. var ute och snurra och prata lite med Mattias och sen bestämde jag och Emelie oss för att fara till jockfall där det var fullt med trevligt folk! Efter att vi hade varit där så ville lars och pesan till pajala och från början for vi efter dom men jag och Emelie ångrade oss lika snabbt och for tillbaka till jock. Efter att vi hade varit där ett tag så for vi till Bonk och Amanda ett tag och sen hamnade vi på någon fest på Heden. Stannade inte där allt för länge.. blev så trött så jag bad Gustav skjutsa "hem" mig. När man väl var "hemma" så gick det inte alls att sova fören pesan hade kommit och sen låg vi i sängen och pratade om allt som hade hänt denna dag. Trodde inte han kunde bli arg på människor men de visade sig att jag hade helt fel! :p

Lördag idag! Sitter och syr det sista på mats dynor till båten och sen får man väl se om man kanske far ut en sväng med honom och pesan. Ikväll blir det nog att fara till Pajala och röja lite, har hört att det är många gamla vänner som ska dit så nå kommer man ha det väldigt roligt där! Nå nu ska jag fortsätta med dynorna.

Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar