onsdag 21 juli 2010

byebye ökx!

Var meningen att jag skulle fara hem till Lule idag men det blir imorgon istället :) Helgen har i alla fall varit jätte rolig och låååång! Torsdags blev det som det blev men de har jag ju att tacka lite folk i Överkalix för :) Fredag var jag med anton, emelie, junior och freddy och sen efter ett tag smög jag och anton iväg och satte oss och prata om allt möjligt och sen rann bara tiden iväg så han skjutsade hem mig där kring 8 på morgon. Det var en väldigt trevlig kväll/natt i alla fall! :)

Lördag kom olle och linda hit så jag var först med Linda på marknaden och sen kom olle och anton och hämtade oss och sen for vi fyra till vippan och åt där. Senare på kvällen for jag ut med Mats och folket med hans båt och sen släppte dom av mig i bränna där jag var med junior ett litet tag och sen var jag med anton tills jag väntade in att min rara kusin skulle komma så vi kunde fara hem.. men lik förbannat så for han till Tallvik och sov så Fanny och dom från töre skjutsade mig till svartbyn :)

Söndag tog jag det som bara lugnt. Var på marknaden med Junior, mattias och lars och sen for jag och junior hem till honom en snabbis och sen for vi till mats och fikade där eftersom att hans mamma fyllde år :)

Måndag for jag och tatuerade mig och sen var vi bara runt i bränna och snurrade och hade väldigt roligt! Sen har det typ inte hänt så mycket mer. Far som sagt hem till lule imorgon men där blir man nog inte så länge ;) Min pappa har dock kommit hem nu en snabbis så ska tillbringa så mycket tid med honom som jag bara kan!

Ne nu blir det att sova för att sen åka hem med Gustav till Lule imorgon.
Puss :*


sötis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar