torsdag 10 september 2009

Torsdag

(Bilden är på basse och pors när dom tolkade baki hedmans bil ;p Tycker om den bilden! Minnen är väl allt man kan säga)

Idag har jag bara varit hemma. Hade jätte ont i magen imorse ;s Imorgon hade jag tänkt festa eftersom att jag inte kommer orka med det nästa helg ;s Min doktor är dum!!

Har iaf pratat med Jonatan idag och dom verkade ha det bra i Frankrike :D Hade då gått bra för både honom och Ludde och det glädjer mig så klart :) Sen prata vi om massa annat skit och skoj också :) Blir roligt att hälsa på dom när man ska ner till umeå på sjukhuset där. Sen har ju Jonatan faktiskt sagt att han ska komma upp och hälsa på någon gång i livet ockaå ;D Han får ju körkort om några månader så vem vet ;p Kanske har bröderna Morin utanför dörren en vacker dag =)

Nå jag ska då sova nu så jag tar mig upp imorgon. Puss gonatt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar