söndag 20 september 2009

Lördag 19sep

Min kusin fyllde 18år så vi for dit kring 4tiden kanske? Stort grattis till henne :) Sen var det bara hem och göra sig klar för att sen dra sig till Lovisa. Madde och Tobbe kom och skjutsade mig :) Efter att ha varit hos Lovisa ett tag så drog vi och köpte öl och sen drog det vidare till lokalen där vi badade i Bubbelpoolen, bastade och hade det skit trevligt. Det var jag, lovisa, ela, maya, olle och kl. Sen efter typ 3timmar där så kom adam och hans vänner och hämtade upp mig och Lovisa. Sen hände inte så mycket mer. Fick lite senare ett samtal från min älskling att en Idiot jävel hade slagit henne med en ölflaska i ansiktet. Tog reda på vart tjejen var och for till malmudden så fort jag kunde. Gick och prata med tjejen och kunde itne göra så mycket mer än så eftersom att polisen var där.. Sen drog jag till akuten och kollade till gumman. Sen bar det hemmåt. Var hemma typ kring 4tiden?

Idag blev det att bara slappa och se film med familjen :) Skola imorgon... Men längtar som faaaan till nästa helg!!! :D Bilder från helgen kommer någon dag :) Ska typ sova nu. Pussgodnatt.

Sötpojk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar