torsdag 10 september 2009

Bara för att!

Jaa, jag vet inte vad jag ska säga. Men allt blir så konstigt helt plösligt.. Det känns som om man är bort glömd.. Ja menar syrran hade lovat att fara utomlands med mig så fort hon kunde för hon jobbade ju hela sommaren och nu imorse får man höra att hon bokat resa med någon annan och att den var betald och allt.. Sen i förrgår berättade mamma att hon och pappa sku fara till stockholm med 2 andra och ja mena haaaalåå?! DOM lovade mig för typ sådär 4-5-6? år sen att jag skulle få fara med dom!! Jag kan ju inte direkt påstå att jag blivit arg över det men nå fan är jag besviken och ledsen! Jajja men vad kan man göra åt saken egentligen?

Och sen killar?! Vafan är ni för skit egentligen? Knulla och sen dissa? Det är ju de gamla vanliga eller? Less less less less! Trodde man hade hittat en härlig person men tydligen så hade man väl fel IGEN!

Nu ids jag inte ens skriva nå mer, hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar