måndag 14 september 2009

Måndag 14sep

Åh vad jag var sliten imorse! Fattar inte ens att jag hann med bussen. Fast hann med bussen kanske ja inte ska säga för jag missade typ 3bussar.. Men kom mig till skolan iaf. Började 09.45 och slutade 13.30 men jag stannade kvar och gjorde nå data skit som jag ska lämna in på onsdag och sen är jag helt klar med DAA1201 tror de heter så. Stanna iaf kvar på skolan till 15.20 sen gick jag, mamma och Sandra och solade. SKÖÖNT! Kan ju lova att det var ett jävla bra tag sen jag solade.. Men får börja följa med Lovisa så jag tar mig dit oftare :) Sen satt typ jag och Lovisa och pratade i telefon 1timme sammanlagt om inte mer.. Vi sa typ ingenting ;p Satt och pratade om vad vi skrev till varandra på Facebook. Och då kan jag lova att man inte alls har mycket att göra haha.

Imorgon kanske man är med Lollo, får se hur det blir. Onsdag ska jag iaf vara med Holma och Natalie vad jag vet. Sen på Torsdag blir det att kliva upp 06.00 för att vara på sjukhuset 07.00 ... Ser absolut inte framemot att bli inlagd. Dom söver ner mig Fredag morgon 07.00 och jaa.. Mycket mer behöver jag nog inte säga. Pappa följer med mig som alltid annars =) Han är ju bara hemma 2veckor i månaden och varje gång jag har blivit inlagd så har han alltid varit hemma och jag har alltid haft honom vid min sida :) Det är som lugnade på nå vis, men kan typ inte förklara varför. Påtal om Pappa så är han hemma från Norge om 5timmar typ :)

Jo förresten! :D Har hittat tapeter till mitt rum, så nu ska det snart vara fixat. Och det är exakt 32dagar kvar tills jag fyller år så hoppas jag får en ny tv då! Har fått ta Pontus tv för att min gick sönder.. Vet ej hur det gick till men.. ;p Nu ska jag inte sitta här nå mer! Ska i duschen och sen blir det nattinatt för mig. Puss beckal


Fastna för den här låten idag..
http://www.youtube.com/watch?v=3f_Ra0qQvO0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar