söndag 13 september 2009

Helgen! :D

Lite bilder från helgen!





Fredag: Gick med Madde och Lovisa på stan efter skolan. Sen när jag kom hem var det bara att göra sig klar inför kvällen ;) Reed, Maya, Amanda och Matte kom och hämtade mig och sen hämta vi upp Alexandra och SEN bar det av till Reed. Det var en rolig kväll. Träffade Kevin, Fridai, Jocke, Sven och massa annat folk :D Var inte där så länge innan Holma kom och hämtade mig :) Sen bar de av hemmåt.

Lördag:Vaknade av smset jag fick av Lovisa och sen ringde jag och prata med henne sen gjode jag mig klar för ännu en härlig kväll men härligare! :D Jag och mamma for och hämtade upp Maya och sen bar de av till Lovisa. Lovisa hade tjej kväll och där fick jag vara kock eftersom att ingen annan klarade av att steka kött! :p haha. De blev gomat till middag. Det var jag, Lovisa, Maya och Ela. Mycket trevilgt. Sen efter att vi hade käkat kom Madde och Tobbe å hämtade upp oss så vi for och köpte cigg. Sen for vi allihopa hem till Lollo igen. Sen kom även Julia :D Och i samtidigt som hon kom for Tobbe och Madde. Vi hade iaf skit roligt senare på kvällen!! Vi for ut med Julia så for vi och träffade Adam, Jonas (JB) och massa andra folk. Var skönt att få prata ut med Jonas iaf :) Sen skulle Julia hem så hon skjutsade oss till Reed. Sen efter typ 1timme kom Holma och hämtade mig och lovisa. Vi skjutsade hem Lollo och sen for jag och Holma till brass. Där jag bland annat träffade Fredrik, Per, Robert, Yara Och en massa andra :) Sen for vi hem. Skönt att sova efter en lång kväll! :) Såg även imorse att jag hade ett missat samtal från Jonas.. Han ringde typ kring 4 tiden... Och vilken normal människa sover inte egentligen då? :p huvva :D haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar