fredag 29 maj 2009

Joru. har varit hemma hela veckan ;p har inte mått så bra. Men fick iaf lust att lägga in alla bilder från förra helgen så här kommer dom :)


ELAA!! :)
Lukas knäppte kort på gropen ;p

I lördags. Var på bergnäset med folket sen kom Per och plocka upp mig, Ela, Lukas och Kim? Sen lämnade vi av Lukas och Kim? på statoil och jag, Ela och Per for några rundor i stan. Sen lämnade vi av Ela hemma och jag å Per for hem till mig och såg tv =) :*

Mikaela <3>


Risig efter killarnas lan.

Rantapää

Lukkes katt =)

Tobbe och emil =)


Shabo? Eller hur man nu stavar det ;p

Lukas =)

Morin

Emil somnade först av alla ;p

Fin bild på Lukas :)

Lukas, Danne och Erik

Mikaela kan hoppa :D

Danne lekte os. Han kollade hur långt han kunde kasta "spjut". De var inte så långt.. :p

Erik =)

Lukke satt och rota i min väska som alla andra också brukar göra ;p

Linus :)

SÖÖÖÖÖT MIKAELA!!! :D

Ela och Lukas

Ela och lukas igen. Och mikaela hade tobbes "snygga" mössa på sig ;p

Jadu..


Lukas fot/sko

Lite blandade bilder från Torsdag och Fredag. Men de funkar iaf =) Ska gå och se lite tv nu. Men skriver sen.

xoxo, beckal :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar