söndag 10 maj 2009

Jaa.. vad ska man egentligen säga om helgen? Nå har de ju varit bra för de mesta som tur är.
I fredas var de fest hos maya när man kommer dit så får man en väldigt stor chock.. Tobbe stod utanför dörren ;s Blev typ rädd om ja ska vara ärlig. Först sprang jag typ in och sen gick jag ut igen.. Maya stod där ute med honom men hon gick in när ja gick ut igen. Vi sa väl inte speciellt mycket till varanda. Ja men han drog då sen iaf.. Sen gick vi in och festade gärnet! ;D Var roligt att martin kom sen. har inte träffat honom på jätte länge så satt vi och pratade om allt som hade hänt och saker vi hade gjort förut ;p Sen kom då min älskade tremänning (fredrik), sanne, jonte, bodin och sannes kusin förbi =) Trevligt. Sen var de bara fest resten av kvällen. For typ hem krin 2-3 Bäckman skjutsade hem mig. Snällt. Sen låg jag typ vaken ett tag och pratade med per. Gud va ja svammlade ;p Satt och pratade med Ela ett bra tag också. Hon fick nå höra och veta ett och annat som hon nog inte ville veta ;p HAHA!

Lördagen då? Jadu jag klev upp halv 7 trött som fan. Sov typ 3-4 timmar och sen var de bara att fara till arcus och hjälpa lisa på loppisen :) Det var jäkligt roligt! Ela och erik kom också dit =) Var iaf där till 4-5 tror ja de var =) Sen var de bara in i duschen och sen kom Bäckman och Issa å hämtade mig. Vi var hos maya ett tag och sen hämtade vi min älskade ela från tobbe :) Sen bar de av till maya igen =) Det var väldigt chill där. Jag och ela hade skit roligt med våren gunga ;D Sen vid 2 tiden kom min syster och hämtade mig och ela. Den lilla snorkorven sov hos mig :D och sen satt vi typ och pratade enmassa om enmassa ;p Sen ringde tydligen per inatt också. Jag fick veta idag att jag hade pratat med honom ett tag. Jag varnar alla från att inte ringa till mig när jag sover för jag kan säga vad som hälst. Det har hände när tobbe ringde när ja låg och sov också ;p Inte roligt. Ska typ börja stänga av telefonen när de är sovdags ;p De är nog säkrast! ;D :$

Idagdå? ;p Jahaja.. Jag och ela har suttit och knäppt en massa roliga bilder på oss :D haha. Sen ringde tobbe och frågade vad jag gjorde.. Sen efter ett tag så säger han "ja? vad ville du då?" ;p typ störd...! Men han är ändå så satans söt =) jajja men nu har jag inte så mycket mer att skriva. Per ringer väl snart sku jag tro. Ska gå och se tv nuuuuuuuuuuu! :)

xo,xo puss:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar