söndag 17 maj 2009

Jahaja då var de söndag igen. Har haft en halv roligt vecka om man säger så.. Har iaf hunnit med rätt mycket i veckan känner jag. Har varit med goi Per lite fram ch tillbaka och i måndas var jag med Erik. Sen har jag varit med mikaela till alvik? Hon var då där och red :) Sen har jag typ inte gjort så myckt mer. Förutom att jag var ut med madde, tobbe, martina och ela igår :) Trevligt! Jag och martina tränade upp våra skrattrutor en hel del :) Sen igår var jag och pratade med Per också :) Han är verkligen go "min" pojk. Jag hoppas verkligen, det kan jag lova! =) Jag vet inte vad ja sa säga.. Ska kanske och prata med madde senare och sen kanske ja sa vara med per eller johan. vet ej. Men jag är då hellre med Per ;)

Jajust.. Tobbe spotta på mig i fredas.. skit roligt.... NEJ! Han satt och barnsla sig och dreggla som en 3åring.. så tog jag hans tröjja och torkade bort de och så fic man fullt med spott i ansiktet.. Men han sa faktist förlåt 3gånger, en gång direkt han hade gjort det. Sen eftersom att jag gick när han hade gjort det så ringde han efter 5min typ. Och sen på kvällen ringde han igen och sa förlåt. ;p Och då kan man ju inte vara sur längre ;p Plus att han faktist torkade bort det.


Jag är då glad att de blev som de blev faktist. Det funkar nog bättre för oss båda två när vi bara är vänner :) Tycker då jag iaf. Ajja kan skriva senare. Ska gå och ringa Per nu :*

xo, xo beckal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar