söndag 3 oktober 2010

30dagar..

en hel månad tog det innan man fick permis.. det bästa som hänt mig på en hel månad! Låter sjukt men så är det. Jag samlade på mig ny energi och krafter då när man känt att nu ger jag upp.. orkar inte mer. Blir på dåligt humör, gråter hela tiden och vill stänga ute alla, bara vara för sig själv.. Ne jag kan säga att det var tur att jag fick fara hem igår. Lägga sig i soffan och bara pilla med tårna! :) Sen kom även min syster och släktingar förbi och sen hade jag och mamma en liten fin middag för 2. Fläskfilé och kroketter? om dom där små potatis sakerna heter så.. :)

Min bror var även hemma ett tag innan han var tvungen att fara och det bästa av allt var ju rullstolen han fick leka med. Han hade jag inte heller träffat på en månad, han var så go och glad. Hur jag har saknat honom! min lilla prins<3

Idag 3okt: Dom lät mig sova ut idag till 7-8 eftersom att jag var så trött igår efter mitt hem besök. Sen har jag legat på dialysbehandling några timmar idag och jobbigt är det.. så blev lite trött efter det. Sen har Sandra kommit hit för ett litet tag sen och ska sova här med mig <3

Sen så är det ju bara 13dagar kvar innan jag får permis igen men då är det även en speciell dag för då fyller jag 18år! :) Kanske inte kommer fira den som alla andra firat sina 18års dagar men jag är glad att iaf få fara hem och träffa alla i hemma miljö och koppla av! :)

Ne godnatt och sovgott folket <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar