onsdag 26 januari 2011

Längtar!

Som som f*n till den 18/2 då min lilla bäbi "Troy" blir 8veckor och då blir det att fara ner till mot sthlm och hämta honom med min underbara mamma. Vi vet fortfarande inte om vi ska ta tåg eller bil men det skulle ju vara skönast med tåg för oss båda två eftersom att jag har mina speciella behov nu för tiden med alla mediciner och sånt. Har iaf suttit och funderat och Troy låter inte så dumt ändå :)
.
Idag stannade jag iaf hemma från skolan, har inte mått riktigt hundra men dom dagarna kommer ju också.. Om man ändå fick vara frisk. Imorgon blir det i alla fall dialys 08.30 till 12.00 och sen hoppas jag att ja är nog pigg för att fara ut på storhéden med Mamma efteråt och kolla lite hundsaker till sötisen! Ska snart lägga upp bilder på honom, har dom på andra datorn.
.
Nu ska jag i alla fall sova och invänta den jobbiga morgonen. Puss på er! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar