måndag 31 maj 2010

31 Maj

I fredags var det meningen att man skulle ta bussen till ökx direkt efter skolan men då skulle familjen till stugan så det blev att åka bil och skönt var ju det. For hem till Kusinerna och käka sen for vi upp till stugan dit en massa folk kom sen och grillade med oss :) Trevligt var det! Var meningen att jag skulle sova i pesaträsk men då for jag till Gyljen och sov hos min söta Mattias ist :) Mysigt, mysigt!

På lördag var det lule cruising så det blev att fara ner igen, var även och åkte med Fredrik och Sanne ett tag och trevligt som fan var ju det :) Vi hade allsång i volvon. Sen kring 2-3 Var det dags att fara tillbaka till ökx igen och då kom Issa med dit. Var väl hemma hos Mattias i Gyljen kring 4? :) Låg typ och halv sov i älsklingens famn på vägen hem så man däcka ju precis när man hade hamnat i sängen.

Söndag sov vi ut till ett, for in till bränna och käka glass och var social med folket ett tag och sen for jag och Mattias till Nilles kring 4 och käkade "morsdags" middag med hans familj, mums! :) Sen efter det for vi tillbaka till bränna och tvättade hans bil och sen hem igen och sov ett tag. Sen var det bara att börja packa för hans del eftersom att han skulle till gve :/ Men vi hann då mysa på lite innan dess :) Sen har det inte hänt så mycket mer under helgen. Ser dock framemot nästa helg! ;)

Nu ska jag då sova, saknar min underbara pojk! :)
Puss godnatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar