torsdag 16 juli 2009

Jag har då varit i råne med den här "långkonkaronkdojja" som madde kallar det. var där med matte, yara, tobbe, madde, modig, bäckman och issa. Vi har haft de väldigt roligt =) Sen när vi kom hem till lule igen så hoppa jag in i pers bil med honom och sen träffa jag jennifer och hedman. det var ett bra tag sen man såg dom :p Sen for då jag och per runt i typ 2timmar och vi pratade, skrek, skrattade, prata, skrek på varandra och ja ni fattar.. så höll vi på tills vi kom tillbaka till brass. lite roligt må jag ju säga att de ändå var ;p Sen kom då tobbe och madde, å sen yara, matte och modig på varsin sida av pers bil. så satt vi och prata med dom typ 1-2 timmar och per som vanligt ska ju alltid köra igång mig och reta i mig och alla tycker ju självklart att de är så roligt när jag och per sitter och håller på som vi gör men jag blir mest bara irriterad. var som om alla satt och kollade på en komedi och jag å per var huvudrollerna.. ne kanske itne, men de var nästan som det :p men iaf så fortsatte vi med vårat roliga skrika, prata, skratta skit. och sen kommer ju dom där snälla kommentarerna från folket att de låter som om vi varit gifta i flera år och en massa sånt skit. inte direkt vad man vill höra när man typ sitter och kan döda per just för den stunden. sen så när vi alla hade suttit och skrattat bort tiden så backar per bort från dom andra bilarna och säger nå så sött så jag vet itne vad :p Men sen innan jag hoppa ut och sku gå till mattes bil så bråkade vi igen för att ja tydligen råkades säga nå dumt :p Men ides itne alls diskutera med honom nå mer så jag såg bara skit glad ut mot honom så han blev lika glad tillbaka så jag stängde dörren och gick ;p var lika bra. Men något som stör mig är att han känner mig så jävla bra så han vet hur han gör mig irriterad och han vet hur han ska göra mig glad. Det är verkligen en sån vän man verkligen vill ha kvar för alltid. Och de känns som att ja känner per bättre än någon annan. för jag vet direkt när han ljuger, skämtar, döljer nå, är ledsen, kåt.. haha ne inte de men ska jag vara ärlig så kan ja hålla med alla. De är som att vi är gifta på ett sett men ändå inte. Å herre gud.. jag har verkligen ingenting annat i mitt huvud.. irriterande!!!

Jag har tråkigt så de är därför ja sitter och skriver de här ;p och så alla vet så har jag inga pengar på min telefon eller nå gratis sms så de är därför ja inte svarat på nå ;p Ska då iaf till överkalix ihelgen =) ska bli roligt. Ne nu är klockan 07.27 funderar på att sova lite :) Men kan skrvia mer senare IDAG så får ni veta mer om mitt underbara liv. Det där menade jag inte!! skit samma! Pussgonatt <3


xoxo, beckal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar